Брендинг на рынке социокультурных услуг региона
Журнал «KANT» №4(29) 2018 [стр. 294-298]
Ключевые слова: брендинг; имидж;, клиент; коммуникации; конкурентоспособность; рынок; социокультурные услуги; социальная ответственность.
В статье обосновывается необходимость брендинга как деятельности по формированию и популяризации бренда организаций на рынке услуг; рассматривается структура брендинга; анализируются различные его приемы на примере организаций социокультурного сервиса Рязанской области, выявляются имеющиеся в этой сфере резервы совершенствования для усиления конкурентоспособности организаций.
Branding in the market of socio-cultural services of the region
Keywords: branding; image; client; communications; competitiveness; market; socio-cultural services; social responsibility.
The article substantiates the need for branding as an activity for the formation and promotion of the brand of organizations in the market of services; it examines the structure of branding; it analyzes its various techniques on the example of socio-cultural service organizations of the Ryazan region; it identifies existing reserves in this area to improve the competitiveness of organizations.